loading...
مجله اینترنتی سوشا
سوشا62 بازدید : 192 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)
تنها و بی کس و بی هم نفس گشته ام
زندانی و افسرده در این قفس گشته ام
آری دنیا برای من قفسی بیش نیست
وقتی در این دنیا کسی همدم من نیست
درد و رنجی نهفته در درونم که قابل ذکر نیست

تو بگو راه رهایی از این تنهایی چیست ؟
تو بگو از که بپرسم دلیل تنهایی ام را
تو بگو با این تنهایی ، چگونه بگذرانم زندگیم را ؟
آدم تنها ، غمهای زیادی دارد
غم هایی که تحمل آنها را هیچ کس ندارد
از بَدو تولد تنهایی بوده همراه من
از همان موقع نیز شادی بوده بیگانه با من
یعنی هیچ کس در این دنیا دوستدار من نیست ؟
یعنی هیچ کس دراین دنیا عاشق من نیست ؟
شاید مانند من در این دنیا کم نیست
ولی آخر هم نفهمیدم، دلیل تنهایی ام چیست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 3,612