loading...
مجله اینترنتی سوشا
سوشا62 بازدید : 10 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

كی فكرشو میكرد

با كوله بار غم

از خاطرت برم

رفتی گذشتی از

احساس من ولی

از تو نمیگذرم

كی فكرشو میكرد

بعد نبودنت

سرخورده تر بشم

من فكر میكنم

بازم به یاد تو

افسرده تر بشم

پیش تو مردنم

یا

زنده بودنم

فرقی نمیكنه

اما برای من

بازنده بودنم

فرقی نمیكنه

باید مسیرمو

بی همسفر برم

با كوله بار درد

كی فكرشو میكرد

من تو جوونی یم

پیر غمت شدم

كاری نمیشه كرد

كی فكرشو میكرد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 3,695